بلاگ

اسپیکر JBL

اسپیکر JBL

JBL بیش از 70 سال است که سیستم های صوتی تولید می کند و این شرکت همچنان به بهبود اسپیکرهای خود ادامه می دهد. اسپیکر JBL بسیار با کیفیت اما همچنان این شرکت در رقابت با Bose روبرو است که اسپیکرهایی با کیفیت بالا تولید می کند. همچنین با سیستم صوتی Harman Kardon که برای وسایل نقلیه طراحی شده است، رقابت می کند. این شرکت علاوه بر تولید بلندگو برای مصرف کنندگان، بلندگوهایی را برای افراد حرفه ای مانند دی جی تولید می کند. اما بلندگوهای آنها چقدر خوب هستند؟

 

اسپیکر JBL برند نام آشنا و مطمئن در بازار جهانی

 

اگر به دنبال خرید محصولات صوتی باشید؛ حتما با نام JBL برخورد خواهید داشت. این کمپانی از سال 1946 کار خود را در زمینه ی تولید محصولات صوتی به ویژه اسپیکر JBL آغاز کرد. شرکت جی بی ال در طول مدت فعالیت خود توانسته است ابداعات گوناگونی در عرصه ی تولیدات صوتی انجام دهد. امروزه محصولات این کمپانی آمریکایی گستره ی وسیعی از اسپیکر ضد آب تا هدفون و سایر محصولات صوتی را در بر می گیرد. پس از سال 2016 و خرید این کمپانی توسط سامسونگ، این برند از زیر مجموعه های سامسونگ محسوب می شود.

 

اسپیکر Speaker چیست؟

 

اسپیکر یا بلندگو به طور کلی شامل دستگاه هایی می شود که سیگنال های الکتریکی را تقویت، و با تبدیل آن به ارتعاش صوتی، این سیگنال ها را برای گوش انسان قابل شنیدن می کنند. شرکت جی بی ال نقش مهمی در توسعه صنایع صوتی در جهان ایفا می کند؛ و تاکنون توانسته محصولات منحصر به فرد و نوینی را به بازار کالاهای صوتی جهان، عرضه کند. انواع اسپیکر های رومیزی، خانگی، اسپیکر فضای باز، اسپیکر ماشین، هدفون و اسپیکر هوشمند، در زمره محصولات تولیدی این شرکت قرار می گیرد. اسپیکر جی بی ال در ایران نیز برندی نام آشنا است؛ که سالیان دراز مشتریان خود را راضی نگه داشته است، و اسپیکرهای بلوتوث آن در میان ایرانیان محبوبیت چشمگیری کسب نموده است.

 

مقاله پیشنهادی : هدفون جی بی ال

 

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Charge 5

 

 

ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر JBL

 

قابلیت بلوتوث

 

بهترین و مقرون به صرفه ترین اسپیکرهای بلوتوث این برند را می توان از میان پارتی باکس ها انتخاب کرد. کیفیت صدای مناسب، اتصال سریع و بدون قطعی، نگهداری مناسب شارژ و سرعت شارژ بالا، اسپیکر JBL را بی رقیب کرده است. بهره گیری اسپیکر بلوتوث JBL از کابل تایپ سی زمان شارژ کامل را تا حدود 2 ساعت کاهش داده است؛ که با توجه به امکان استفاده فراتر از 12 ساعت در مدل های مختلف این برند، نشانگر کیفیت خوب آن نسبت به سایر رقبا است.

 

اسپیکر ضد آب JBL

 

این ویژگی را در بسیاری از محصولات این برند می توانید مشاهده کنید. قابلیت ضد آب فراتر از یک شعار در عمل ثابت شده است. و اسپیکر جی بی ال توانسته از تست های مختلف سربلند بیرون بیاید. اسپیکر JBL می تواند 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد، و گزینه ی مناسبی برای شنیدن موسیقی در محیط های مرطوب است.

 

کیفیت باتری در اسپیکر جی بی ال

 

عمر باتری، به خصوص در انتخاب اسپیکر پرتابل بلوتوث جزو شروط اصلی است. یکی از مواردی که در اسپیکرهای بلوتوث به چشم می خورد، عمر باتری آن ها است. عمر باتری برخی از بلندگوها 24 ساعت و برخی حتی بیشتر است. اسپیکر جی بی ال از باتری های پر قدرت لیتیومی با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. در مدل های charge این کمپانی کیفیت باتری شگفت انگیز است و با استفاده از شارژ سریع می توانید در کمتر از نیم ساعت اسپیکر را برای مدت 12 تا 24 ساعت شارژ کنید. همچنین امکان استفاده از اسپیکر به عنوان پاور بانک نیز وجود دارد که نگرانی از خاموشی گوشی و سایر وسایل الکترونیکی را برطرف می کند.

 

اسپیکر قابل حمل (پرتابل)

 

در سال های اخیر نام جی بی ال، با اسپیکر قابل حمل گره خورده است و اگر شما جزو آن دسته افرادی باشید که به شنیدن موسیقی در فضاهای باز، اهمیت می دهند؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از اسپیکر جی بی ال است. زیرا با توجه به عمر طولانی باتری، قابلیت پاور بانک، کیفیت صدای عالی، تنوع مدل ها و بازه ی قیمتی مناسب از بهترین گزینه های خرید، در بازار کالاهای صوتی ایران است.

 

 

اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Party Box 310ر بلوتوث جی بی ال JBL Party Box 310

 

 

خرید اسپیکر JBL

 

اسپیکرهای JBL یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که برای گوش دادن به موسیقی پاپ و هیپ هاپ مدرن به بیس عمیق نیاز دارند. کیفیت صدا در صداهای کم و زیاد قابل توجه است. متخصصان صدا به خرید اسپیکر JBL متکی هستند و این شرکت بیشتر از بلندگوها برای دی جی ها و سایر حرفه ای ها تولید می کند. شما این بلندگوها را در چندین باشگاه در سراسر جهان خواهید یافت، اما این شرکت همچنین در حال تولید اسپیکر بلوتوث پرتابل برای حرفه ای ها و سایر مصرف کنندگان است. آنها سخت و قابل اعتماد هستند.

مجموعه کافه گجت انواع اسپیکر ، اسپیکر بلوتوث، هدفون، هندزفری و هدست ، سیم کابل و رابط ، آداپتور و شارژر ، انواع مودم، پاوربانک (شارژر همراه) ، لوازم جانبی گوشی مانند شارژر فندکی، هولدر، محافظ صفحه نمایش و سایر لوازم جانبی را در برندهای معتبر انرژیا ( انرجیا ) Energea، انکر Anker، جی‌بی‌ال JBL ، آکی Aukey ، اپل Apple، سامسونگ Samsung  و … را با مناسب ترین قیمت و بهترین گارانتی عرضه میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − = 10