بلاگ

هدفون JBL

هدفون JBL

شرکت جی بی ال از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده محصولات صوتی در دنیا است که در سال 1946 توسط شخصی به نام جیمز بالو لنزینگ تاسیس شده است. جی بی ال در دو بخش جی بی ال پروفشنال و جی بی ال کانسومر مشغول به کار است. شرکت جی بی ال در زمینه ارائه محصولات مختلفی مانند انواع هدفون JBL ، اسپیکرهای پرتابل، سیستم های صوتی حرفه ای، اجرای زنده و سینمای خانگی فعالیت می کند.

 

مشخصات هدفون JBL

 

به عنوان یکی از معروف ترین برندهای صوتی، JBL دارای مجموعه وسیعی از هدفون ها است که دائماً در حال گسترش است. از هدفون های فوق العاده ارزان قیمتی حدود 10 دلار گرفته تا هدفون های روی گوش ممتاز برای گوش دادن با سیم و یا بلوتوث. بدون توجه به بودجه یا سبک زندگی یک محصول از JBL برای همه وجود دارد.

جی بی ال نه تنها در عصر حاضر بلکه در سال های گذشته نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید محصولات صوتی شناخته شده است. در حال حاضر بیش از 70 سال از فعالیت این شرکت می گذرد با این حال هم چنان پرتلاش فعالیت می کند و گستره تولیدات خود را افزایش داده است. در سال 2016 همه ی زیرمجموعه های این شرکت به کمپانی سامسونگ واگذار شد و در حال حاضر جی بی ال یکی از مجموعه های کمپانی سامسونگ محسوب می گردد.

ما طیف وسیعی از هدست ها و هدفون JBL را به طور کامل آزمایش کردیم تا به شما کمک کنیم جفت مناسب برای نیازهای گوش دادن خود را پیدا کنید. ما مشخصات را بررسی کردیم، ساعت های بیشماری را صرف بررسی کردیم و محصولات را به صورت دست اول آزمایش کردیم. JBL برندی است که هدفون هایش پر از ویژگی های فعال مانند اشتراک گذاری موسیقی یا تایمرهای خاموش شدن خودکار هستند.

 

 

مشخصات هدفون جی بی ال

 

 

مزایای استفاده از هدفون جی بی ال

 

هدفون ها یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی های موبایل است که طرفداران زیادی دارند. اولین هدفون هایی که تولید شدند به صورت سیمی بودند که محدودیت های زیادی از لحاظ کاربری راحت و استفاده داشتند به همین دلایل و برای رفع این مشکلات هدفون های بی سیم و هندزفری بلوتوث ارائه شدند.

هدفون JBL در انواع سیمی، بی سیم، بلوتوث و هندزفری بلوتوث را برای راحتی کاربران ارائه داده است که دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای هستند. هندزفری بلوتوث مدل live 200BT یکی از محصولات این شرکت است که به شکل U و به صورت گردنی ساخته شده است. هدفون های گردنی همیشه همراه شما هستند و دیگر نگران گم کردن آن ها نیستید. سرگوشی های این هندزفری بسیار نرم و ارگونومیک هستند و استفاده طولانی مدت آن ها باعث خستگی شما نمی گردد. دکمه هایی برای کنترل موسیقی، صدا و مدیریت تماس بر روی آن گذاشته شده است. شما با این هندزفری بلوتوث می توانید ساعت ها فعالیت داشته باشید و ورزش کنید.

هدفون JBL Tune 120TWS یکی دیگر از محصولات کمپانی جی بی ال است که به صورت بی سیم ارائه شده است. کیفیت صدای این هدفون بسیار شفاف و دقیق است و تجربه ای عالی از گوش دادن فایل های صوتی را به شما می دهد. ظاهر این هدفون زیبا است و بر روی بدنه آن لوگو برند JBL و دکمه های کنترل کننده دیده می شود. از سایر ویژگی های آن می توان به ارگونومی عالی و عدم فشار به گوش ها، دریافت صدای با کیفیت و واضح و پیروی از استاندارد ضد آب IPX2 اشاره کرد.

هدفون JBL مدل E55BT نیز یکی دیگر از محصولات برند JBL است که از طریق بلوتوث به گوشی های موبایل و پخش کننده های صوتی وصل می گردد. این هدفون از طریق جک 305 میلی متری به سایر محصولات متصل می گردد و فایل های صوتی را دریافت می کند. جنس پوشش روی آن از چرم مصنوعی است و می توان بدون خستگی ساعت ها از آن استفاده کرد.

 

مقاله پیشنهادی : اسپیکر JBL

 

 

هدفون جی بی ال JBL Tune 120TWS

 

 

در هنگام خرید هدفون جی بی ال چه چیزی را در نظر بگیرید ؟

 

همه ایربادها و هدفون های JBL عملکرد صوتی را ارائه می کنند که در محدوده قیمتی خود از بهترین ها است. اما قبل از هر چیز، برای خرید هدفون جی بی ال چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

با تفاوت های ظریف بین صدای JBL Signature و JBL Pro شروع می کنیم. اولی یک تجربه شنیداری قدرتمند و سرگرم کننده را با باس کمی تقویت شده به ارمغان می آورد. اما صدای  JBL Pro که در ایرباد ها و هدفون های برندهای مختلف موجود است، متعادل تر و غنی تر از جزئیات است، که به نظرم برای گوش دادن به محتوای با کیفیت بالاتر مناسب تر است.

علاوه بر این دو ویژگی برای صدا، برخی از هدفون های جی بی ال با قیمت مناسب تر صدای باس خالص ارائه می کنند. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی صدای بیس را بالا نگه می دارد و برد پایین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

همچنین شایان ذکر است که ایرباد ها و هدفون های جی بی ال رده بالا دارای یک برنامه همراه هستند که به شما امکان می دهد صدا و همچنین کنترل های آنها را شخصی سازی کنید. این برنامه همچنین برای به روز نگه داشتن سیستم عامل و ویژگی های آن مفید است.

 

قیمت هندزفری بلوتوث و هدفون JBL

 

برای استعلام از قیمت هدفون JBL و هندزفری های بلوتوث با کیفیت می توانید در دسته بندی محصول مورد نظرتان، جستجو کنید.

مجموعه کافه گجت انواع اسپیکر ، اسپیکر بلوتوث، هدفون، هندزفری و هدست ، سیم کابل و رابط ، آداپتور و شارژر ، انواع مودم، پاوربانک (شارژر همراه) ، لوازم جانبی گوشی مانند شارژر فندکی، هولدر، محافظ صفحه نمایش و سایر لوازم جانبی را در برندهای معتبر انرژیا ( انرجیا ) Energea، انکر Anker، جی‌بی‌ال JBL ، آکی Aukey ، اپل Apple، سامسونگ Samsung  و … را با مناسب ترین قیمت و بهترین گارانتی عرضه میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =