پاور بانک انکر یا شارژر همراه، شارژی می باشد که به راحتی می توان آن را در  همه جا حمل نمود و آن را به همراه داشت و می توان از آن جهت شارژ دستگاه ها و تجهیزات قابل حمل در مکان هایی که برق شهری در دسترس نمی باشد استفاده نمود. در واقع انکر شناخته شده ترین برند پاوربانک دنیا است. از جمله دستگاه هایی که می توان با پاور بانک Anker شارژ نمود عبارتند از لپ تاپ، گوشی های موبایل، تبلت، اسپیکرهای قابل حمل و دوربین عکاسی و …

 

پاور بانک انکر Anker، همراهی مطمئن

 

پاوربانک ها را معمولاً بر حسب معیارهای مختلفی دسته بندی می کنند. از جمله این معیارها می توان به اندازه، حجم، ظرفیت بر حسب میلی آمپر ساعت و طول عمر اشاره نمود. در حالت کلی می توان گفت که هر پاور بانک انکر که دارای میلی آمپر ساعت بالایی باشد دارای طول عمر بیشتری می باشد و به تعداد دفعات بیشتری می تواند تجهیزات مورد نظر را شارژ نماید.

 

 

 

پاور بانک انکر

نحوه انتخاب پاور بانک

 

در ظاهر، پاور بانک ها و شارژرهای قابل حمل دستگاه های بسیار ساده ای هستند. این فقط یک باتری بزرگ است، درست است؟ آره، در واقع درست است! با این اوصاف، تعداد زیادی پورت، ظرفیت و فناوری های مختلف وجود دارد که باید در نظر بگیرید که آیا شما و دستگاه هایتان می خواهید از قدرت آن ها حداکثر استفاده را ببرید ؟ برای انتخاب پاوربانک می توانید به مشاوره ما اعتماد کنید. ما بهترین ها را در اختیار داریم.

 

فناوری و قسمت های مختلف پاوربانک

 

ظرفیت – این مقدار حجم در پاوربانک است که معمولاً در میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت) اندازه گیری می شود.

ورودی – این مقدار انرژی مورد نیاز برای شارژ مجدد خود پاوربانک است.

خروجی – این مقدار قدرتی است که شارژر می تواند به دستگاه های دیگر بدهد.

پورت – این نوع سوکت یا کانکتور است. بسیاری از پاوربانک ها در حال حاضر از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شوند، اما اغلب می‌توانند از طریق USB-A نیز برق مصرف کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از حد انسان از فناوری نیاز به پاور بانک یا شارژر همراه به شدت احساس می شود. پاور بانک ها یا شارژر همراه در ابعاد و اندازه ها مختلفی و با مارک شرکت های متنوعی در بازار وجود دارند. اما شهرت شرکت انکر که یک شرکت چینی می باشد بخاطر پاوربانک های با قابلیت و توانایی بالا و مشخصات عالی می باشد. پاور بانک انکر با شکل و شمایل های زیبا و ظرفیت های متغیر در بازار موجود می باشند و همین امر سبب می شود تا خریدار در انتخاب پاور بانک انکر Anker مناسب برای خود دارای انتخاب های متنوعی باشد.

پاور بانک انکر یا شارژر همراه معمولاً از فناوری لیتیومی استفاده می کنند که خود فناوری لیتیومی هم دارای گونه های مختلفی می باشد به عنوان مثال می توان به فناوری لیتیوم یونی و فناوری لیتیوم پلیمر اشاره نمود. پاوربانک انکر دارای یک ورودی جهت اتصال به برق شهری و ذخیره نمودن انرژی الکتریکی و یا به اصطلاحی شارژ شدن می باشد همچنین بسته به نوع پاوربانک، پاور بانک انکر دارای تعدادی پورت USB می شد که جهت شارژ نمودن تجهیزات قابل شارژر مورد استفاده قرار می گیرند. با به همراه داشتن یک پاور بانک Anker دیگر در هیچ جایی ترس خاموش شدن گوشی موبایل به علت صفر شدن شارژ باتری وجود نخواهد داشت و با اطمینان و آرامش می توان از این تجهیزات استفاده نمود.

 

چند بار می توانم گوشی خود را شارژ کنم ؟

 

تقریباً تمام باتری‌های قابل شارژ (از جمله پاوربانک ها و باتری های گوشی و تبلت شما) بر حسب میلی‌آمپر ساعت (mAh) اندازه‌گیری می شوند. به عنوان مثال، آیفون 12 دارای باتری 2815 میلی آمپر ساعتی است. اگر گوشی من یک باتری با ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعت و پاور بانک من نیز ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعت داشته باشد، باید گوشی من را دقیقا یک بار شارژ کند، درست است؟ خیر اشتباه است. کاش زندگی به همین سادگی بود…

فرآیند انتقال شارژ از یک باتری به باتری دیگر نیاز به انرژی دارد. با بیشتر پاوربانک ها می توانید انتظار داشته باشید که تا حدود 30 درصد از کل ظرفیت را فقط با فشار دادن شارژ از یک طرف به طرف دیگر از دست بدهید (پاوربانک های با کیفیت بالاتر کمتر از دست خواهند داد).

بنابراین اگر من یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی داشته باشم، تنها حدود 7000 میلی آمپر ساعت از آن قابل استفاده است. برای آیفون 12 کمتر از 3 بار شارژ خواهید داشت.

 

مقاله پیشنهادی : هندزفری بلوتوث

 

 

انتخاب و خرید پاور بانک انکر

 

انتخاب بهترین پاوربانک بستگی به نوع نیازی دارد که شما از پاور بانک خواهید داشت. اگر قصد داشته باشید به راحتی قابل حمل باشد و جیبی باشد باید اندازه پاور بانک انکر را مدنظر قرار داد. اگر تعداد دفعات شارژ بیشتری مدنظر شما باشد باید پاوربانکی را انتخاب کنید که میلی آمپر ساعت بالایی داشته باشد. اگر چند نفر به طورهمزمان از آن استفاده می کنید باید پاور بانک با تعداد خروجی بالایی را انتخاب کنید. در موارد بسیار نادری هم دیده شده است که رنگ پاور بانک مدنظر بوده است. البته شرکت انکر این مورد را نیز نادیده نگرفته است و پاور بانک انکر در رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود می باشد.

 

مجموعه کافه گجت انواع اسپیکر ، اسپیکر بلوتوث، هدفون، هندزفری و هدست ، سیم کابل و رابط ، آداپتور و شارژر ، انواع مودم، پاوربانک (شارژر همراه)، لوازم جانبی گوشی مانند شارژر فندکی، هولدر، محافظ صفحه نمایش و سایر لوازم جانبی را در برندهای معتبر انرژیا ( انرجیا ) Energea، انکر Anker، جی‌بی‌ال JBL ، آکی Aukey ، اپل Apple، سامسونگ Samsung  و … را با مناسب ترین قیمت و بهترین گارانتی عرضه میکند.